Jul lov

Hejsan svejsan! Nu är det jul lov fy va skönt .
I Fredags hade vi avslutnign .
 Vi tittad på en film med 4orna :( den heter typ grenchie det handlar om ett grönt monster som hatar julen och lite mer...
I kväll ska jag åka hem till min syster och fira jul , för atthon kommer att åka bort.


                                                               MIN ÖNSKE LISTA:
1.DS(mario kart)
2.Wii fit
3.PS3(singstar)
4.Ipod
5.MJ This is it
6.Smink
7.Manga bok
8.Sims 2 HM
9.Mean girls filmen
10.Simpsons filmen




Efter jul ska jag ta ett till hål i örat:) Fasst inte där uppe de värkar göra så himla ont:(


På onsdag ska jag åka upp till Helsingland och träffa släckten ja åker med pappa och mamma.
Vi kommer att sova över hos min farbror och hans familjs :)
Aja tiden går och går hela tiden.
 Den här tärminen har gått jätte fort det känns som om förstadagen var i går...
We wish you a mery chrismas , we wish you a mery chrismas , we wish you a mery chrismas and a happy new year:)
 Ses .
 GOD JUL ÖNSKAR....MIG!!!
Hälsa tomten ja juste han finns ju inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback