Julafton och lite mer

Jag fick en DS:) (+ mario kart) , nåt par pyjamaser , halsduk+mössa , svart vit adidas tröja , svart rosa klänning , tofflor , byxor och lite till som jag inte kommer i håg.
När jag var där uppe i hälsingland så högg vi gran på kvällen ungefär kl 9 .
Vi tittade på deras hemma videos när vi va typ 2-4 år på julafton jag var lite gullig jag var kort och tjock och had stora runda kinder.
Vi har tittat på film: örtrållade och Prinsessas dagbok(1).
Vi har spelat Monopol , Rita och gissa och lite annat.
På vägen dit har jag och mammat stickat och på vägen hit har jag och mamma spelat mario kart.
                                                           Ses snart igen.
                            
                                                                   PS!
                  Saknar dig: Hanna , Sophie , Ida , Sofia , Caroline , Ebba och Rebecka.
                                            Hej då! :) Ska gå in på msn nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback