Sorry för att jag inte skriver så ofta men...

Nu är klockan 00:59 , jag kan direkt inte sova... ,  men i morron ska jag ha lucia med kören så jag kanske ska gå och lgga mig snart... hihi .

Aja om du läser det här Ebba så ska du bara veta att du har en jävlig snyggblogg :) Sophie din är också snygg och jag ska läsa din carro-barro . Ses i skolan då. 


                                                                Bra att Erik vann eller hur jag var helt säker på att calle skulle vinna , aja nu är det i alla fall klart .
 Och jag var ju i globen och det var ju grymt kul!!!
Tänk att jag träffade carro och sofa 4 gånger det var faktiskt lite skumt på nåt sätt...
 Sen träffade jag en av mina bästa vänner som heter sofie , jsg träffar henne typ bara fem gånger om året .

Hon har varit hemma hos mig och vi har spelat lite wii,gitarr och piano , sen har vi haft lite snöbollskrig , då råka en snöboll komma i pappas nacke , hihi:p .
 Jo juste jag träffade min halv kusin i globen också så har jag träffat en annan tjej som heter Caroline hon va med en annan tjej som också hette Sofia... Jag gick på samma dagis som sofia och jag går i samma skola som caroline .
 De visade sig att de var halv syskon , villket jag inte hade en aning om.
Ses snart .
PS!Glöm inte att jag är bäst i hela unevärsum :p Hej svejs //Sofia ( Så att ni bara vet så va det två olika sofior o två olika caroliner som jag träffade .
Så att ni inte tror att det var samma personer ) <3

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh tackar



Kramisar

2009-12-13 @ 20:03:39
URL: http://cheersoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback