Min önskelista!!

Ja... Fyller om en exackt en vecka från idag(fredag , fyller år fredag nästa vecka^^) Menmen iaf . Jag vill göra en önskelista!! Så här kommer de: 
-Justin Bieber(alltså själva han!!)
- Justin Biebers skivor(My world och My world 2.0)
-Justin Bieber afisch (vet inte hur det stavas...)
-Justin Bieber t-shirt(^^)
-Justin Bieber tjocktröja(^^)
-Och allt annat som hör ihop med Justin Bieber!!(hehe)

Nu kommer några saker som inte har nåt med Justin Bieber att göra...
-Ny mobil(Ja,tack)
-Converse(har redan men iaf!?)
-.-

Japp det va typ det.... Jo jag vill ha en till kontroll till mitt wii^^ Då kan 3 köra och det bli kuligare!!

Puss på er och sov gott(klockan är 17:01 haha) Ses//Solsofia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback