Varit i stan med Ebba^^ PS!Jag älskar Justin Bieber<3

Ja, vi va så dumma i huvudet att vi trodde att vi skulle träffa Justin Bieber sen när vi va framme så frågade Ebba mig: Jaha , vart ligger grand hotell då? Då svarade jag: Men jag vet inte vart det ligger bara att han skulle vara där!?
Sen kollade vi på kläder,smink och annat^^ Det va 3 HM som låg BREVID varandra men vi gick in i alla iaf!
Men eftersom vi trodde att vi bara skulle träffa honom så tog jag inte med mig pengar... Jag fick låna av Ebba istället^^ Jag är skylldig henne 20 kronor för vi köpte glass och munkar!
Sen så ringde hennes pappa och sa att vi skulle tillbaks?
Då gjorde vi det men missade tåget...
Aja nu är allt bra!
Menmen snart ska jag träffa Carro , Elina , Ellinor och Josefin A i centrum^^

Det är ju Valborgsmässoafton i dag^^
Aja!
Men har i8nget mer att säga jo en sak!

Jag älskar Justin Bieber så jävla *piiiiip* mycket^^

Ses


//Sofia Bieber<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback