Ähh...

Idag har jag varit med Hanna,Ida och Cheersoffan :D
Vi har bakat,cylklat till gulan(typ xD) och köpt godis :)

OMG OMG OMG!!! PAPPA SA PARIS!? HAHA men joo han pratde med nån i tlf och sa Paris.. (hoppas Justin..Paris.. Ohhh!!)

Men iaf.. Det kom lte drama i det hela (lång historia..)
Men skolan va ganska rolig idag :) Vi hade lite engelska och sommarminne..? ;)

Men jag kan inte visa bilder för att Cheer e typ med på alla,Ida vill inte?,Har bara konstiga bilder på Hanna :S
Sen så orkar jag ju inte! :P

SES! Ni kan få en gammal bild....

Sry för att den e suddig... Men ni ser väl vilka det är.. ? :( Saknar dig <33

Kommentarer
Postat av: Sofia b

Den har du fått från min camera!!!!!

Då vi var på lägerskola!! :D

2010-08-26 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback