Alla har varit små <33

Så sover Justin också :P


Så gör jag nog forfarande när jag är arg.. :)


... Okejj vi va små!? :O


Jätte söt.. :D


Måste jag vara så ful när jag sover!? :S


Nä.. Justin kommer nog alldrig vilja gå på en dejt med mig! :(
...Ingen annan heller xD


Gud va fint hår jag hade där.. :)


Peckis när hon va valp :3


Tandläkaren i marocko.. Kommer ihåg att jag va livrädd! (ful hatt har jag också!)


Där ni ser mig.. Visst hade jag långt hår!? :P


Jag och pappa.. Jag sjunger och han spelar gitarr :)


Vi badar :D


Det är jag som ligger ner i högra hörnet längst upp :)


Jag och mamma :D


Jag e hon med blåa byxor :P


Titta bara på mig.. Kolla absolut inte på bakrunden! :(


Jag bär mamma :)


Usch! Jag passar inte i kort hår och lugg! :P


Det ser ut som att jag jagar Peckis! :S





Skolavslutning för nåt år sedan i klass rummet. Hela klasse kommer ALLDRIG att vara tsm igen :(


Jag och pappa i Mallorca! :)


Mallorca :)


Jag va den ändå som badade.. :O


Vi körde nån konstig bil :P


Usch! Lugg >:(


Haha! Jag i luften :P



Jag och Sofie :)


Jag i luften :P




Jag och Hanna på Lady Gaga´s konsert :D


Jag och Hanna åker katapulten :)



Inga mer bilder nu :P

Jo en till, men då måste det vara på världens snyggaste boy!

 Haha skojja! :P






Kommentarer
Postat av: LIZA

Jag köpte min på gina tricot! :)

Jag har en svart

2010-08-05 @ 22:01:57
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: sabina

din pappa har typ likadan gitarr som Justin :D

2010-08-07 @ 21:03:02
URL: http://shawtyyrighthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback