Kissa och berätta! xD

Nu har Ebba åkt så nu bestämde jag och Hanna att hon ska sova över hos mig och imorgon så jag kanske ska sova över hos ebba i ungefär 1-3dagar för att pappa ska åka till hälsingland (bajja piss tråkigaste land! ) :P
Men halvnio så går jag hem till Hanna och typ hämtar henne så går vi hit sen :D
Mm.. :)

Bilder på Ebba från idag :


Vi säger inte vad denna bild är till för det blir en överaskning sen :) <3



Ebba vispar i luften... :P



Våran stora muffin som vi bakade :P Haha den blev jätte stor och mumsig! :D


Ebb gjorde glasyr (stavas??)... :)


Okeyy allt annat va bara videosar!

Många facktisgt! Jag lägger upp nån.. Kommer bara inte ihåg vilken! Juste! När jag och Ebba dricker ägg gula för Justins skull! (blää Ebba höll på att spy! Jag tyckte det va så himla äckligt!)
Jag får inte när hon sitter på toa.. Men jag kan när vi dansar till Baby!






Jag dricker ägg gula:O  :



Ebba håller på att kräkas när hon dricker ägg gula :O  :


Vi dansar till Baby:
Bry er inte om att jag sjunger med :P

En när vi e lätt skrämda :P  :



En som vi blir jätte rädda på! :S  :



Haha! Hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback