Gammla bilder!<3

Jag e på pappas dator nu, så jag hittade massa gamla bilder :)


ful i ansiktet så tar den här..










Saknar er!!





Snygg...


jätte suddig! men det va iaf på idol och här ser ni vem jag röstade på.. :
Okeyy.. Ni ser bara "RIK" men ni fattar :P

Och så här satt vi:

Jätte suddig!

Ganska liten:
Kanske 5-7 år :D


Jag och Sofia B i ettan!


Cheersoffan=fotografen! :)


Joel,Johan Palm och Linus :P


Jag och Sofia B ska sjunga! Vi stog där i typ 4 minuter och SEN började musiken! Pinsamt och närvöst! :S


Jag sjunger! :O


Jag och Hanna sjunger! Ni ser Joel(min brorsa, den närmaste i bilden!) :O


Jag och Ebba(bebziz.blogg.se) sjunger och dansar :)


Ebba berättar, jag en av dom galna männen, wille samma som jag, joel(som e pytte liten där) samma, Hanna färdinan(stavas??) och den bakom hanna vet jag inte vem som är! :D


Ebba (bebziz.blogg.se) Hon va inte berädd, ok? :P


Jag e sur på pappa där skulle jag tro.. :(


Samma där.. Men provar mc-kläder! Tror att dom va för stora.. :D


Juste! Fick rosor oxå :D


Hela klassen.. Saknar alla er! T.o.m scenen! Allt!


Jag och syrran :) Alvind(sötosen (inte Justin! fast han e inte så dum han heller^^) va bara 1 dag där :) ) Han föddes dagen efter andra sötnosen föddes :)
Asså JB föddes 1 mars och Alvind 2 :P





Haha! Fuul :(



Orkar inte med mer bilder nu ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback