Gästbloggar...

Nu så e det jag Ebba ( www.bebziz.blogg.se )
Som gästbloggar!

Jag ville bara säga att jag älskar sofia nästa lika mycket som justin bieberom inte mer och det är ganska konstigt men aja över till det jag skulle säga.
Jag äslar sofia och det kommer jag alltid att göra. Jag vet inte var det e med henne nu för hon e inte så glad på mig ?!
Jag vet inte vrf det kanske e för att jag säger och skiver saker innan jag tänker?!
Men jag och hon har härliga tider tsm och jag gillar dom. Det var jätte synd att jag skulle flytta menj ag ska hålla kontakten ändå för att hon  men BÄSTA vän!
När jag tänker på Sofia så tänker jag på kärlek justin bieber blommor sommar och mycket bra saker och härliga saker!
Bara för att jag älskar henne så himla mycket!!
Längtar efter henne och jag kommer ju till sthlm i morgon så jag kanske kan vara med hennne nån dag när jag e med pappa men ( annars så tycket jag ju synd om honom ;P )
Nej men jag ville bara säga att jag älskar henne och det kommer jag alltid att göra!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



♥♥♥♥♥♥♥♥♥






Sofia här!

Jag älskar dig med<3 Men det känns så tomt utan dig! Och du vet vrf jag har varit lite nere på sista tiden..
Men jag tänker på en JB-älskare när jag tänker på dig<3 Och en riktigt bra vän<33
Vill inte förlora kontakten md dig och vi har ganska bra kontakt just nu^^

Orkar inte skriva lika mkt som du :P


Haha tröttnar ALLRIG på den bilden :O



Kommentarer
Postat av: GRATIS DESIGNER - filippa&angelica

svar: jag kan fixa en till dig? :)

2010-08-19 @ 14:59:56
URL: http://findesign.blogg.se/
Postat av: Angelica ♥ fotoblogg

det var jag ovanför!!

råkade kommentera med fel namn & blogg xd

2010-08-19 @ 15:00:54
URL: http://systemkameran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback