Ska köpa skor! :D

Sånna som  har :D
Okejj jag köper dom inte BARA för att han har det :)  Jag köper dom också för att dom e sjukt snygga! Fast lite dyra... (900 kr) Men det är det värt! :P

Aja imorse så lovade pappa att jag skulle få träffa Justin :D (överlycklig!!) Pappa och jag.. Om vi lovar så måste vi hålla det annars så kommer vi inte lita på varandra ! :O
Och om pappa lovar nånting så är det värkligen sant :D Jag kan lita på honom :)

Juste så ni bara vet! Hanna kanske inte skulle sova över idag :S


Men ses!
Visar en bild på skorna sen :D
Bay bay


Kommentarer
Postat av: cheersoffan

Då kan du väl övertala mina föräldrar så jag ska få köpa en klänning för 3000...?

2010-08-12 @ 13:54:14
URL: http://cheersoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback