Sofia (L) Ebba

Nu har Ebba åkt hem :(  fast vi kanske ska vara med varandrda imorgon :P
Här kommer lite(elr ganska många :) ) bilder från när vi badade :D





Ännu snyggare..!?


Härlig bild va! :)


Det här kallar jag sommar! :P


Gillar ditt smile :)


Våra fötter..


Haha kolla på Jakob i bakrunden :P


Fin bild :)


Inte så jäte fin..


Monkey :P


Cool ^^


Den ser lite läskig ut tycker jag! :S Liksom kolla hennes hand! :0


Fin! <3


Ägg...


Kolla Ebbas ansikte! :D


Det tog lite tid att ta denna bild.. :P


Supermodell (asså Ebba inte Jakob!)


Kolla hon kan stå på tå! :0


Groda :)


Kram! :D


Ebba: Kram! Jakob: Räcker det inte snart..!?


Ebba med hennes pappas glasögon :)


Jakobs misslyckade hjärta!


Jag! :D


Vi e så snygga :P


Ebba har blivit en höna! Ta inte illa upp :)


WB Linda Rosing! :D



Snark snark..:)


Kolla vem som är i bakrunden... :)


Det tog en massa tid att få upp bollen! :P


När jag hoppade blev jag så.. :S


Det blåste mycket ett tag.. Men jag hoppasde och då blev det så :)


Ebba hoppar :D


Vilken snygging! :P



Ebba och Peckis(Peckis blev jetingstucken!)   :(


Dom va slöa ett tag.. :)


Znaaark! -.-


Blev lite nöjd.. Men ganska cool! Elr? :D



Och en hemma hos mig :
Ebba! Haha man ser tröjorna! :P



Ses! Visst va det många bilder!? :)


Kommentarer
Postat av: ida<3<3<3<3<3

fett fina bilder jag saknar er båda så jääääääävla mkt<3<3<3<3<3

2010-08-01 @ 20:55:43
Postat av: Ebba

HAHAH!

Jag skratta år nästan alla :D <3 Men vi skulle vell vara i morgon ? <333

2010-08-01 @ 21:45:37
URL: http://bebziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback