Svar på några kommentarer :)

Sabina om Bilder från idag..<33:
Heej =)
jag ville bara säga att du F'N INTE ÄR TJOCK!!!!!!!!! :O

OCH HUR MÅNGA JUSTIN POSTERS HAR DU?! HAHAHAHX D JAG HAR TYP BARA 2 st :D
IP: 213.89.22.229
07 Augusti, 20:59  
cheersoffan om Bilder från idag..<33:
:) Saknar dig.

Åh, du har en sån där cool baseball-jacka. Funderade på att köpa en innan, men jag har massa saker att köpa, så det blir ju inte så. Vissa saker är dyra :(

Men iaf. Vi ses :D




Svar på Sabina: Ehh.. Jo ^^ Enligt mig :P
Men jag förstår dig om posterna.. Det e nästan inga JB-poster i tidningar längre! :(
Jo en imorgon som jag ska köpa :) Jag säger på msn vilken tidning :D
Ses på flashmoben! :P


Svar på Cheer: Naaw! Saknar diiig med! :(
Vadå för saker?
PS! Om du köper en baseboll-jacka så kommer du inte ångra dig! :)
Ses om nån vecka i skolan! :)



Här en bild för att ni kommenterade^^ :

Kommentarer
Postat av: Cheer

Snälla kan du ta bort mitt IP från inlägget? Folk kan spåra IP nummer <3



Men iaf, nejmen jag ska beställa saker från Asien, så det blir ju dyrt då. Då har jag inte så mkt kvar. Men kanske det blir en baseball-jacka i en annan färg isf. Men jag måste köpa andra saker innan, så jag får se om det blir något över.jag behöver ju skor också....

2010-08-07 @ 21:34:07
Postat av: LIZA

Okej, titta lite bättre då? :S

2010-08-08 @ 20:28:27
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback