SJUK

Hej! Sry för dålig uppdatering men jag har ju fått en iphone och det e som en data och jag fattar inte hur man bloggar med en sån. Men allt annat funkar och jag tycker att det bara är onödigt att sätta på datorn BARA för att blogga. Men jag är hemma idag för att jag e sjuk. Jag har en halstablett i munnen just nu (euw men ändå mmmm ^^) Aja, tror nog att jag blir bättreimorn, eller hoppas det.
Det e tråkigt väder för himmlen är grå och det e snö på marken..  Kollade på eclipse igår (fick den av pappa, julklapp igen x) ) Asså han köper mina julklappar sen årkar han inte att vänta så han ger mig dom direkt och så får jag nya o samma där sen när det e julafton så har han inte köpt nått för att han "råkade" ge mig allt innan. Nej då jag kommer säkert få nått i jul men han får skärpa sig!
Vet att det e tråkigt att läsa en text såhär.. så hejdå! :)



Jag och Sofia... För GANSKA länge sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback