svar på tal.

Julia om Ella Bella Belieber :):
Vilken bra koll ni har.. På vilka det är alltså, host. xd Jag fick Dr. dre Beats i julklapp, inte Justbeats eftersom det blir svårare att sälja i framtiden. Men jag tänkte bara säga en sak..: Jag tycker ju iPod-musiken du har här på bloggen och det turkosa vid inläggen är skitjobbigt, så varför återställer du inte bara hela och gör en ny design? Annars kan jag göra en ny om du vill. :D xD


du får gärna göra en ny till mig för jag har försökt... och jag tycker det e jätte jobbigt ja me xP
får jag din mejl ska jag skicka alla saker för att logga in och så :) <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Japp, visst kan jag göra det! :D Men du måste beskriva hur den ska se ut osv. då. :p Men tänk på att jag är inte så jätteduktig, men jag kan såklart! Kan sätta igång redan idag, (om du skickar allt idag, heh.) <3

2011-01-01 @ 19:34:02
URL: http://jumpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback