Cheersoffan och Solsofia = Gästbloggar

hej det e cheersoffan som 
 g

jag ville bara säga hej sååååå..... HEEJ^^

Och det här skrev jag på hennes blogg:Hejhej nu är det en av Cheersoffan

 bästisar Sofia ( www.solsofia.blogg.se ) Jag vet inte vad jag ska skriva om direkt men... Igår så hade jag,Babbe,Hanna panna och Ipop film kväll . Vi såg på Titanic , och det var väldigt roligt . Osså fick ju Cheersoffan en header som hon har väntat på i typ några veckor... Men i dag så var det sista dagen i skolan och vi hade som vanligt som vi brukar ha på fredagar först så har vi den tråkiga svenskan sen har vi den roliga bilden och sist men inte minst den jätte roliga musiken! Tyvärr så fick vi inte spela nåt instrument , men man skulle göra en spökberättelse med sin grupp typ och jag o Cheersoffan vill att den ska handla om zombie muffins Men då blir så klart G-mannen och A-mannen lite irriterade på oss , men sen när vi slutade så sa G-mannen till våran lärare: Ska vi få muffins idag??? Och då sa jag till G-mannen: O du som blir arg när jag och Cheersoffan snackar om muffins!!! // Ses från Solsofia ( www.solsofia.blogg.se) Läs den ni måste! Hej då

ästbloggar

Kommentarer
Postat av: ida <3<3<3<3<3<3<3

jag tyckte det var skit kul i torsdags love u kram ida<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-27 @ 17:38:07
Postat av: Sofia

love you to!( Som kompis )

2010-02-27 @ 19:36:17
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback