Men! Det där längst ner >:

(x) Jag drömmer om justin varje natt

(x) Jag har mer än 5 st saker som har med justin och göra hemme

(x) Jag blir avundsjuk när jag ser honom med en tjej

(x) Min familj tycker jag är galen om honom

(x) Jag har en my world skiva

(x) Min dröm är att gifta mig med honom

(x) Jag har någon gång haft lust att slå sönder kim kardashian

(x) Jag tycker han är finare utan keps

(x) Jag dreglar när jag ser en bild på honom

(x) jag brukar sitta och dag drömma om att träffa honom

(x) Jag har en bild på honom som min bakgrundsbild i mobilen

(x) Jag och jb skulle vara best friends for live om han kände mig

(x) Jag har hans twitter som hemsida

(x) Dom flesta tweets jag twittrar är till justin

(x) Jag skulle döda för honom

(x) Jag skulle svimma ifall han sa hej till mig

(x) Jag älskar honom för hans röst

(x) Jag Skulle kunna gå förbi vakterna för att träffa han

(x) Jag älskar honom mer än min familj

(x) Jag sjunger alltid baby hemma oavsett om det är ganska gammal 

(x) Jag skulle kunna ta självmord efter att jag fått vara med jb en hel månad om jag måste

(x) Jag vill bli som han en dag

(x) Jag ler stort när jag ser han på tv eller tidning

() Jag vill ta hans oskuld

(/) Jag älskar hans röst mer än hans utseende

(x) Jag skulle kunna tatuera in hans namn nånstans på min kropp

(x) Jag heter bieber som efternamn i minst en hemsida

() Jag älskar att se en bild på han och caitilin

(x) Jag skulle ha tyckt om honom om jag fick träffa honom innan han blev känd

(x) Jag kallar honom för baby




Resultat:23 och en halv

1 - 10 :
Du tänker '' goash vilken snygging '' när du ser han och tycker han har rätt så snyggt hår men bieberfever har du nog inte.
Sök lite fakta om honom ;)

10 - 20 : Justin bieber har en stor del av ditt liv och du älskar honom jätte mycket oavsett om han har en flickvän på G eller inte.
du skulle aldrig överdriva för att få träffa honom utan väntar tills den vackra dagen som du vet kommer , j.b älskar sånna beliebers som dig som är helt lugna och sig själva.
Du är en true belieber!

20 - 30 : duude tar det lungt lite , samla dig !
För att älska någon ska man älska sig själv , du är ett galet belieber som kallar sig för Miss. bieber.
Du älskar honom jätte mycket och han betyder mer än allt och alla för dig .
Justin gillar inte beliebers som är galna så kom ner på jorden lite ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

2010-07-31 @ 14:43:06
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Vem är Justin är det någon i din klass ELLER ???

2010-07-31 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback