Sorry ):

Sorry för att jag inte har bloggat på jätte länge...!
Men jag har typ haft fullt upp dom senaste dagarna... :)
Jag och Hanna åkte mc(motorcykel) med min pappa och hennes pappa.
Sen typ i går så badade jag,brorsan och pappa nån stans :P
Man skulle klättra upp i ett träd(typ 5 m.) sen skulle man hoppa ner från vattnet ifrån trädet! :0
Jag gjorde det ungefär 3-5 gånger.
Sista gången klättrade jag högst upp och det va jätte läskigt att klättra upp i trädet! Men man tänker liksomn inte när man är i luften och hoppas :)
Aja! Imorse så vaknade jag 12(vet, är slö) av att pappa ringde mig "Hej! Skynda dig till kicks! Nu!" sa han. Sen la han typ på.
Och jag skyndade mig,klädde på mig(jag hade pyjamas men ni fattar!) och tog nåt lite så jag inte skulle bli så hungrig."
Sen skyndade jag mig till centrum och sen till kicks och där va inte pappa så jag messade: "Men kom då!" och så ringde han mig och sa att han skulle komma om 5 min.
Jag väntade och så kom han så va det typ inget specielt!
Så åt vi frukost på nån resturang för att pappa inte orkade laga mat/frukost.
Jag fick macka och smothie(stavas?)
Sen åkte vi till gömmarn och sola o bada där sen till mina kusiner o där va farmor med Peckis(min hund) vi badade där, sen åkte vi hem och nu är klockan kvart över 5.
Pappa ska åka till gymmet och träna i 2 timmar^^ Så då får jag va ensam :D
Sen inatt(typ vid 1-2 tiden) så ska vi ut till lekparken och gunga som vi gjorde igår natt :P

Ett tips:Det är mkt roligare att va ute på natten än dan ^^


Men på söndag så ska jag och Hanna åka och bada, vet inte vart.

Orkar inte skriva mer nu...Hejdå!
//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback