Varit med Ebba :)

Ja! Först va vi hemma hos henne och kollade på... Justin Bieber som va på tv!! (mtv)
Men sen så åkte vi till nån affär(säger inte vrf vi skulle dig :P)
Aja!
Sen åkte vi typ till mediamark och haha!.. Det finns ju fullt med datorer där!? Så vi kollade på en och man kunde surfa på den! Så då gjorde vi det och lyssnade på JB :P  (kiss and tell)
Haha det va ganska högt ljud och lite pinigt :D
Men sen så kollade vi på Eclipse och det va den bästa twilight-filmen 8)
Men vi såg fjortis-Filippa med sin fjortis kompis och dom satte bakom oss så jag och Ebba tittade bak på dom typ hela tiden och skratta!
Men så började ebba blåsa på sitt tuggimmi(haha det stavas konstigt!?)
Nejmen och det tyckte jag va pinigt så jag "gömde" mig lite där :P







Före bion när vi e på mediamarkt o vi lyssnar på JB! :












Bilder från idag:
HAHA!


(lyssnar på JB)



Hahaha! Det va när Ebba ritade :)


Den blev ganska normal ^^


Hahahaha! Kolla hennes ansikte xD



Ganska suddig men rolig ändå :D



Hahaha! Ses :)

Kommentarer
Postat av: lina o sofia

aa jätte bra att du redan gjort en video. haha jag hade inte ens tänkt på att jag skulle skriva det. Men asså Sofia kommer komma i Augusti och då får hon fixa det. för jag är som sagt sämst på det. så det kommer nog ta ett tag så att du vet ? ;) haha

2010-07-25 @ 19:11:52
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback