Vill ha en tvilling!<3

Aa, men det går ju inte!? ):
Jag ska iaf tjata på mamma och pappa om att skaffa en syster åt mig :)
Tror att det blir ett nej.
Jag har ju redan 3 elr 4 syskon(orkar inte räkna) xD
Men jag e ändå yngst!
Jag har liksom en bror som e 24,en annan bror som e 25,en syster som e 29 och en brorsa som e 33.
Jag e typ bah 12!!
Vill ha en syster som e yngre än mig som jag kan reta! xD
När jag e hemma hos kompisar som har små syskon så retar dom typ alltid den! De ser så roligt ut xD
Nejmen jag tror att jag hälldre har en tvilling som ska va som Ebba!
Fast ingen kan ju vara så perfekt som hon... D':
Saknar dig,Ebba<33

//Sofia...


Kommentarer
Postat av: Sofia blond

jag brukar reta min lilla syster men då säger bara hon till mamma (:!!!!!!!!!!

2010-07-05 @ 14:04:21
Postat av: Ebba :) <3

hahah :P <33

2010-07-11 @ 19:18:19
URL: http://bebziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback