Skolan imorn och hälsingland igår!

hejhej igår så kom vi hem från hälsingland<33 Vi har vart där i 3 dagar... Men där fick jag träffa Sofie!<33 Vi hade jätte kul tsm! Och vi gjorde massor med saker ( åkte spark , rullade ner från snöhögar! , åkte pullka , och vi var inne och åt GODIS!!! Men vi gjorde dem här sakerna flera gånger... Jag och pappa har åkt skidor i Järvsö backen! Det var jätte kuligt(roligt) Men Sofie kunde inte följa med , för hon har sportlov en vecka efter :( .


Men i morgon så ska jag gå till skolan:( För då e sportlovet slut :( Men då kommer jag att träffa alla mina vänner <33 Det ska bli kul! Sen kanske vi ska börja med nationella proven BUUU!!! Dem är så onödigt tråkiga!!! Men idag så ska jag fixa mig i ordning tills oi morgon och så ska jag åka till farmor för hon har krockat med bilen! Ses . Hej då!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback