Veckans blogg!

Hej hej kom på en bra idé...Veckans blogg!!!  En gång i veckan så kommer jag att välja en och en annan blogg! Vill ni veta veckans blogg? Det är... www.fokis.se hehe , har redan bestämt mig vilken som ska vara nästa vecka... Men det kan jag ju inte säga nu! Aja nu måste jag ducha och och packa! I morgon ska jag och pappa åka upp till Hälsingland! Det ska bli jätte kul!<3 Och då får jag ju träffa Sofie(min kopmis , som är jätte snäll!)

Men hoppas att ni gillar min blogg , gör ni? Kan ni kommentera lite oftare e ni snälla? För då kan ni ju också kommentera hur jag ska förbättra min blogg , om ni gillade mitt inlägg , om jag ska fortsätta med veckans blogg , och lite annat! Men numåste jag sticka... Ses!!! PS! Måste lägga mig i tid idag:( För att vi ska åka hem ifrån klockan 7:00 Piss igentligen jag kan sova till typ 10 ibland... Fast jag brukar sova till 8-9. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback