:/

Jag har bloggat jätte dålig som senaste dagarna.. Tycker ni inte? Det tycker jag!
Aja ska väll skriva lite om idag(säkert lång inlägg..)
Idag så va det ju första dagen efter höstlovet och då brukar vi ha Stroy Line. Då pysslar man hela veckan och slutar klockan 1 varje dag. Varje gång som vi har Story Line så gör man en egen gubbe o beskriver lite saker om den tex Familj,egenskaper,jobb,idoler m.m .
Min hette Stephanie Andersson och va 16 år gammal. Hennes idoler va Justin Bieber,Taylor Swift och MJ (jag skrev mkt mer men orkar inte.. haha)
Men den här gången så har vi temat "Tonåring" o det va typ emellan 14-16 såklart valde jag 16...
Men idag så fck jag ta med våran(min o pappas) iphone o det va kul så att jag hade nånting att göra på rasterna.. Sofia B o Becka hade också fått nya mobiler/handdator elr sån dära Experia x10 mini pro och Becka typ Experia x10 typ? Dom hade jätte söta smileysar,haha!
Ops..! Hade precis glömt att jag har dans om en timma.. :O
Tur att jag kom på det nu då :) Kommer bara inte ihåg tiden.. Tror det va kvart i.. Får väll ringa/messa Hanna! :D
Men jag har lyssnat på ALLA Jb´s låtar på min Ipod men nu har den laddat ut.. Asså inge batteri kvar.. :S
Måste ladda den.. Om jag hittar laddaren,hahah :D
Jag e så duktig (a' *stolt*
Har inte hittat min sladd till kameran heller så det e drf ni inte har fått sätt bilderna från när jag och Hanna va på badhuset för typ två veckor sen? Det va typ gubbar som kom fram springande till oss o bah" AKTA KAMERAN DEN TÅL INTE VATTEN DU MÅSTE VARA FÖRSIKTIG!!!" (blatte språk) Och ja bah :"Det e en undervattenskamera...Den tål vatten..." Han bah:"VAH!? Jag alldrig sett sån förut!"
Sen när jag o Hanna skulle ta ½ under vatten ½ land så va det en i vattner (blatte igen) och bah:"AKTA!!! DEN INTE TÅL VATTEN!!" Jag bah:"Ehh.. Jo.. Den tål vatten.." Han bah!"Ooooo otroligt dom kommer på sånt här!" Jag bah:"Mm..." Han bah:"HAN DU TA FINT KORT PÅ MIG UNDER VATTEN!!??" Jag bah:"Ehh.. Okejj.." O han såg as rolig ut! Hahah men jag råkade filma först så jag fick ta ett till.. Men sen så träffade vi "förre detta" klasskompis o han ville att vi skulle filma när han hoppa från trampolinen..? Aja^^
Men nu ska min brorsa åka hem, hejdå! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback