!!

Hejsan.. Kom hem från skolan för ganska länge sen och det e en sak jag måste berätta....
JAG KOM MED I JULSTRUL!!!! Det kommer såklart vara jätte läskigt? Liksom det e inte så många som kommer med o jag ska sjunga...INFÖR HELA SKOLAN!!??Jag har ju scen skräck!!! NÄ gud.. Det blir nytt rekord.. 900 pers.. Shiit! Mitt rekord e typ haha typ 20? :P
Men gud jag började nästan gråta när jag kollade på lappen o såg att mitt (plus några andra) stod där!! Det va typ nån till i klassen som kom med oxå, förutom "min" grupp då.. KUL!!

Låten vi ska sjunga:




Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg också, allt bra med dig ? :)

2010-11-26 @ 16:28:07
URL: http://chicalouise.blogg.se/
Postat av: Jossi A

Aa det var as kul att komma vidare!!! <333

2010-11-26 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback