Hatar Rubriker ;)

Idag så slutade vi 12:00 för att det va typ sista dagen eller nått?
Vi fikade o spelade kort mest :D
Men påväg hem så gick jag med G,J,J,J,S,C o nån mer typ? Aja vi kastade snö bollar på varandra JÄTTE mkt iaf jag,G och J vi kastade typ bara på varandra hela tiden! Det gorde ont men det va as kul!!!!
Hehe..
Nu ska jag äta mitt GODIS för att man fick inte ta med sig godis på fikan.. Asså då åt jag min muffin(stor) och drack fanta exotic!! MUMS.. Men jag har Daim och nån onstig sak kvar :)
SES!




Kommentarer
Postat av: Zoë

Asso just nu har jag inte tid, får se om jag kanske börjar på den i helgen. För jag har en massa prov att plugga till och läxor. Så vi får se nör den blir klar :P

2010-11-12 @ 13:02:46
URL: http://weylandts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback