OMB! En vecka kvar!

Shiit! Kollade på kalendern och om EN vecka så är det första december! Det här året har gått jätte fort enligt mig!
Och om 5 veckor e det ett nytt år! Och det året ska jag täffa Justin!!!! (wiihoo har längtat as mkt!) Eller om han kommer hit till Sweden så ska jag få träffa honom om det finns meet and greet biljetter! :D <33
Vi får se.. vi får se..
Men längtar faktiskt lite tills imorn för då ska jag få träffa mina vänner (?) Vilket jag har gjort nästan varenda dag i 7 år? Hah!
Lyssnar på baby nu, ny favvo sen pray sen alla andra :P
Nu blev det OLLG <3
Men aja ska nog dusha nu sen locka håret sen går jag väll o lägger mig (haha vet helt dum men jag dushar typ mint en halvtimme o lockan en halvtimme) Imorn e det tabelltest :(
Blä usch! Hatar matte (särskilt tabbelerna för glömmer alltid, haha) och jag hatar prov :S
Det e en bra sak med Cicci, hon e smart! Asså det finns ju as mkt bra med henne men det här va en av dom :)
Saknar Elina,Simoné,Mirna o Ebba :( <3 Typiskt att ni skulle sluta i klassen :(
Får typ vänta 156728928736789 år innan jag får träffa er igen? Har inte träffat Elina o Simoné sen Juni!
Men aja nu blir det inte mer inlägg tror jag.. Sorry<3
Ska iaf dusha nu som jag sa förut, ses snart.. kanske<3
Vi får väll se?
Aja hejdå!
PUSS<3

NORGE i somras :) <3


Kommentarer
Postat av: Cassie (SWEDENS BIGGEST JB BLOGG. Justindrewbieber.blogg.se)

tyP: efter..korkad !

2010-11-24 @ 20:19:10
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback