Snö -.-'

Kom precis hem från skolan, det va en tråkig dag..Och pinsam!
Vi övade till soarén men jag har varit hes hela dagen så jag sjöng nästan inte o bara mima..
Men imornse när jag gick hem till Hanna (på min mobil stod det "07:30" såklart hade jag gott om tid men sen så kollade jag typ efter 5 min o stod det fortfarande "07:30" sen kollade jag på datumet o det va 2002 ? Min mobil e helt dum! Men aja sen kom jag o Hanna på att det va Hanna o inte Fia som skulle ha med sig skivan idag så vi försökte och försökte köpa en låt från cdon sen gick jag o kolla på klockan då var den 8 (hel) Så vi sprang till skolan i värsta snö stormen o typ en halv meter(max) hög snö!! Det va as tråååkiiigt f´ör jag hatar snö...Ibland...
Sen va det typ skola vi kom försent osv..
Hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback