Är hos mina kusiner :)

Idag har jag inte bloggat för att jag har varit i skärholmen, fått massa kläder o nu är jag hos mina kusiner :D
Dom e jätte söta (en e 3 eller 4)!! :P
Just nu lysnar jag på watcha say med jason derulo o tänker på när jag o Ebba lyssnade på den hela tiden på rasterna o sen lärde vi VÄRKLIGEN känna varandra o nu e vi bästa bästisar! :)
Menmen höll nästan på att gråta förut.. Hihi :P
Mamma lockar mitt hår o har fått/satt fasst lösnaglar.. :S DET VA FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV!! Det e svårt att skriva på datorn.. hehe :P
Menmen ses nu! :D


Edit: Kan inte lägga in bilder nu för det finns ingen sladd elr nått sånt så jag kan överföra bilder? Men lägger in jätte fina bilder från idag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback