Finaste Ebba<333

Jag och Ebba hade samma favvo låt så vi fick gå o lyssna på Whatcha Say(Jason Derulo)
Men vi lyssnade på den HELA TIDEN på rasten och "glömde" bort alla andra. Vi bara lyssnade o lyssnade. Det va då jag insåg hur Ebba egentligen var. I 4 hade jag ingen aning om hur hon var egentligen! Men hon e helt perfekt! Och låten blir mycket mycket bättre efter det här, nu! Nu är vi bästisar t.o.m! Helt otroligt! Att en låt kan göra så att vi lärde känna varanadra. Att en låt kan göra så att du är en av dom viktigaste personerna i mitt liv!  Och du skulle bara veta hur mycket du betyder för mig, Ebba! Jag älskar dig! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick det som en liten tack present för att jag bloggade på dessies.se när den var nerstängd!

kram www.jossi.se

2010-10-15 @ 21:36:40
Postat av: maria

Älskar jason! :D

2010-10-16 @ 14:29:50
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback