Jag gråter irl!

Mm..

Den här tjejen (som jag har träffat) som heter Matilda (bläddra längst ner för att komma till inlägget om JB konserten) har sätt Justin irl!(bläddra längst ner på hennes blogg för att komma till inlägget om JB konserten) Hon va på språkresa.. I USA, KALIFORNIEN. Lyllo! Har alltid velat åka till USA och har velat sätt Justin och den här tjejen gjorde liksom båda!! :( Fast jag vill oxå på språkresa! Asså 3 saker!!! :'(
Nee!!!! Shiiit va orättvist! Vill ju oxå, såklart.


Där han ni oxå en video som hon filmade! :(


Gud lyckost henne! :(



Matilda e blondinen längst till vänster och Cassie är hon längst till Höger, och så har vi Jag o Hanna i mitten! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback