SHIIIT!!!!

Det dära gör jag INTE om!! Jag o Hanna knackade på hos Linus,Anton,Niklas,Mirna. Men värst var ju Linus o Anton!! Linus as garvade åt oss och Anton va typ inte hemma så vi fick hälsa på hans mamma..? Aja vi fick ihop en hel del godis,mums! Just nu har jag "Linus klubba" i munnen! :D As gött! ^^
Vi knackade ju på hur många som helst (men dom ja skrev va dom vi kände) Men aja det va riktigt kul men as nervöst!! En gubbe bah: "Va!? JAG VILL INTE HA NÅTT!!!" Och vi bah:"Ehh.. Okejj?" Och sen när vi gick därifrån blev hanna lite arg o sa: "Men det e ju inte han som ska ha nått det e ju vi!" Och ja bah:"Hanna...Haha"
Men sen så tappade Hanna sin mobil o då fick vi åka tillbaka (jag tyckte det va bra) men då hade hon tappat den vid hennes brevlåda,haha!

Bilder på oss:


Vampyr o magnus uggla?


Tog en evighet att tvätta bort eyelinern(stavas?) från ögonbrynen! -.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback