Tävlar! :D

Hej! Jag är med och tävlar om sveriges STÖRSTA belieber! :)
Vill ju såklart vinna!
Här är länken för att tävla du också!
http://kanal5.se/web/guest/welovetv/-/blogs/4513591/3270050?_33_redirect=/web/guest/welovetv

Varför jag ska vinna : Jo jag ska vinna för att jag är värkligen hans största fan, iaf Sveriges! Det kan jag faktiskt bevisa:






Jag har flera JB tröjor! (3-4) Jag har alla hans album,jag har 52 postrar/bilder och jag tjatar VARENDA dag på pappa om att vi ska åka utomlands och träffa Justin! I skolan pratar jag så mycket om honom så att vissa tappar tålamodet, jag skriver t.o.m hans namn på mina böcker!
Jag skriver hans namn på vissa av mina kläder (och vissa har jag köpt)
Men jag och min bästis åkte in till stan för att vi skulle typ se om han var där, egentligen får jag inte åka själv in till stan för pappa men jag tjatade så mycket så jag fick tillslut, han var inte där.
Men min STÖRSTA önskan är värkligen átt få träffa honom, eller åtminstone gå på hans konsert. Så snälla, jag vill värkligen vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback