12700

Okejj importerar jätte gamla bilder(jätte mkt!!) Asså kollade hur mkt det va och det va 12700 bilder och videor.. Kan ta lite tid.. Kan göra ett inlägg när det e klart.. (typ om 678498939 år!!)




Hahah 8, va när jag bodde i Afrika (Marocko)



Min första kyss.. Hahah typ 5 år? xD


Jag och min kompis som jag VET att jag ALDRIG kommer att träffa igen :(


Mina förra vänner<3 Hahah kolla hon med FANTAN :D


Jag å Peckis<3


Föreställning för mina närmaste vänner(ni ser dom som sitter i soffan?). Haha tittut! :P



HAHA


Min katt, Mimmi! Elr va.. Hon sprang iväg och kom aldrig tbx. Typ dagen efter så såg vi nån som höll på att strypa katter(idiot!) och några döda katter brevid.. <//3


Hessna,jag och Nada :D Vi 3=<33 Vi kmr ALDRIG att träffa varandra igen.. :(


Va ganska modig där.. :O Asså den va inte tam!!


Kissie va min idol redan som barn! Haha


Jag och Hanna igår.. (haha nej 4 år sen!)


Saknar dig!! :( Hoppas han inte ströp dig för hårt.. :( <333


Mimmi!! :( :( :( <33333


Du flög ju iväg.. :(


Och du.. Du e den ända som  kvar :) <33









Inga fler bilder nu men ni såg Peckis,Mimmi och fågeln (alla va mina när jag va 8..) Aja saknar mest Mimmi! Har alltid velat ha en katt och så försvann du! :(
Men jag hade en till katt som hette Pucko (...) och den gav vi bort sen när vi skulle hit till Sverige och hoppas den lever! Nästa gång ska jag försöka hälsa på: Hessna,Nada och Pucko.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Usch vad hämskt! Det med katten altså!

Jag började nästan gråta när jag läste det :(

2010-09-14 @ 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback