Fredagsmys<3

Hejjhejj :D

Just nu lyssnar jag på:


ÄLSKAR DEN SKIVAN OCH ÄLSKAR HELA
HAN!!!!:D Min favvo skiva och favvo boy<3333

Aja tråkig skoldag: So(elr svenska?),foto(igen :S ),lunch,läsa,spanska,musik.. Tror inte det va mer.. :)

Bjuder på en bild:







FRÅGA: Idag på musiken så böjade ag helst plötsligt blöda lite på benen på två olika ställen utan att jag ens rörde? E det normalt? Vill veta.. :S

Men här har jag ringat in:


Asså det blev rött,jag rörde,min hand blev lite blodig... :O Det känns jätte konstigt! Frågade Cheer men hon sa at det inte var normalt tror att det hon inte hade hört talas om det.. Snälla kan ni säga!? :D





Hahah jag har fått en puss det har inte ni!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback