Fredagsmys<3

..Sorry för att jag inte har bloggat idag men såhär va det..

Först va i skolan sen cyklade jag,Ida och Carro till centrum. Där köpte vi olika saker.. Sen cyklade vi till stenmo(en skola) och där va vi ett tag sen kom Eric (en klass kompis som även e min och Idas bästis!) sen cyklade Carro hem och sen så va klockan halv 7 och ingen va kvar.

Tja... Så vi va ju borta några timmar.. :D Men det va jätte kul! :P
Önska att vi kunde imorgon men Ida ska backa till Grekland och jag vill inte vara själv med Eric? :O
Men vi ses KANSKE lite senare..

PS! HELG!!! :D


Hahahah juste EN sak till!
På musiken då spelade våran musik lärare sommar-plågor(låtar som spelas mkt på radion i somras) och på den skivan va ju.. Såklart... JUSTIN BIEBER-BABY!!! Och vi kramade henne och bad om att få välja den låten och det e ju typ bara jag,Hanna och Ida som gillar/älskar honom i klassen så ja.. Lite pinsamt.. Asså vi hoppade och sjöng/skrek hahah! Men jag kunde typ bara rappen så vissa kollade på mig óch andra skrattade xD
Hahah det va iaf jätte kul! Men killarna ska vara SÅÅÅ himla taskiga! :(

Men aja nu ses vi!



Hahah kunde inte låta bli.. Snygging! :D

Kommentarer
Postat av: Lilly

På tal om irriterande killar så vet jag hur du känner

Ingen annan förutom jag i klassen tycker om Justin och alla säger helatiden typ "Bäverjävel" (ursäkta svordomen, men dom säger så Dx

Eller så gör dom narr av hans låtar :(

Men då kitlar jag dom till döds! >:3 Hihi ^.^

2010-09-03 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback