Sry för dålig uppdatering...

...Men har haft fullt upp: Läxor(matte,spanska o engelska?) Aja men igår så gjorde jag alla läxor sen så idag va det ju först skola sen var det brottom hem köpa present(tog typ 2 timmar.. hehe) Sen så skulle jag hem igen och ducha och sen sminka mig och välja kläder sen skulle jag hem till Hanna! :D
Som ni kanske förstår så hade Hanna sin fest idag! :)
Men det va jätte roligt och Jossan B blev jätte flummig (as kul!) Men haha xD
Tyvärr får ni inga bilder p.g.a att jag inte hittar min mobil(måste ha tappat den påvägen hem..) Men det e ingen idé att leta nu det e kålsvartÄ(stavas?)Cheersoffan skulle lägga ut bilderna på sin blogg(www.cheersoffan.blogg.se)  Aja skolan va rolig och på lektionen så va det JÄTTE TRÅKIGT!!! Svenska och SO i typ 2 timmar? (...) Men sen va det musik (Y)
Som ni o så ser så har Ebba bytt text! :D

Här får ni en bild..


HAHA igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback