Det här visste ni inte va!?

* Om jag rynkar pannan så får jag blåa prickar..
* När jag gråter får jag ont i öronen
* Om jag får ont i ena foten, så slår jag på den andra så det känns där istället
* Jag har gått in i buss-dörren innan den har öppnats, ett par gånger..
* Jag o mina vänner har världens sämsta humor!
* Jag använder inte hårspray längre, sprayade i ögonen för mycket..
* Mörkrädd är jag, även älskar jag skräckfilmer!
* Flugor är värre än ormar, seriöst hatar flugor!
* Jag klädde ut mig i fredags och gick runt i centrum och tunnelbanan..
* Jag vågar att bjuda på mig själv, skäms inte ett dugg och bryr mig inte om vad andra säger!
* Jag är 100% normal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback