Min dag som ni nog inte vill läsa om..

Va i skolan idag då.. på sista lekstionen så typ sa jag nåt till "W" o han börja as garva inför hela klassen o det ända som hördes va väll "W"... Haha lite pinsamt men men.. ;)
Sen stack jag,Lelle,Gurr-Gurr,Jojjo och hans lille brorsa "E" (xd)
Asså jag säger typ bara första bokstäverna för att ja vet inte om de vill va me i min blogg xd
 Men iallafall... när vi gick in i tobaks affären så fastna mitt finger i dörren och jag skrek typ till
 "AAHHH!!........ HEEEEJ.... JAG ÄR NORMAL.........."
 Lite pinsamt eftersom det va ganska många där :P
Ja vet att det va ett as tråkigt inlägg men asså e trött,
 och måste ju blogga annars är det ju ingen idé att gå in på bloggen ?
Sen så ska jag blogga ganska mkt idag eftersom jag kan ju inte imorn ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback