Igår och idag

Har drogat sönder den här låten i flera dar nu :


6/5. Idag va det ju skola, efter skolan gick jag hem och vila lite, sen träffade jag Ida o Carro innan Hanna o Beckas föreställning, dom var jätte duktiga!! Jag kom hem halv nio och gick ut me hunden, sen la jag mig i soffan och kollade på Twilight ;)


7/5. Vaknade klockan 10, ingen var hemma sen fick jag ett sms av mamma "Jag kommer om en timme, puss" 3 minuter senare. Äter frukost... Sen kollade jag på tv, så kom mamma och sen va klockan helt plötsligt kvar i 1 då fick jag panik för dansen började halv 1, sen kollade jag extra på lappen och dom hade bytt tid till 2 idag, och en annan lokal så Hanna o hennes pappa kom och hämtade mig (y) Dansen gick bra men var jäääätte varmt där inne! ;s Kom hem nyss och vet inte vad jag ska göra idag ? Kolla på första scary movie filmen som jag fick av pappa, kanske ? :D Bloggar mer sen ;)


TRÅÅÅÅÅKIGT INLÄGG! APPLÅDER TILL ER SOM ORKADE LÄSA !


Hittade ingen annan bild.



Kommentarer
Postat av: celice

Yaya!! orkade läsa!! men det var inge tråkigt inlägg!!

2011-05-07 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback