älskar er <3

Vaknade av att Cicci messade mig, träffade Jossan i centrum vi gick hem till Cicci påväg hem till henne vare nån som vissla flera gånger så vi kolla bakom oss o då va Anton,Gustav o Joel där så dom gömde sig så vi letade efter dom i typ 5-10 min ? Sen gick vi hem till Cicci klockan 12 typ ? Var hemma hos Cicci o studsa,hade vattenkrig m.m , vi gick oxå till centrum för Cicci behövde en ny bikini, sen gick vi hem till mig för jag skulle hämta mina solbrillor ;) Påväg till centrum träffade vi Becka o Sofia så då va vi 5, sen i centrum träffade vi Ebba så det vart 6 st ;D En riktig toppen dag om jag får säga det själv ! :D Vi fotade mkt oxå ;)


Haha ;)

ÄLSKAR ER TJEJER ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback