Life's like a bad dream. And you cant wake up.

Skolan idag var tråkig, som vanligt.

Lite kort om dagen:
Mötte Carro o Jossi, går till skolan, kommer 8. Har rolig spanska... Sen sticker våran klass t huset och kollar på vårsoarén. Fett bra ! Sen går vi till bussen, jag Ida o Fi hoppar av efter några stationer, seriöst den var full! Fick ingen plats alls o varmt o allting -.- Så aa jag Ida o Fi hoppar av o går resten av vägen. Vi kom dit tio i, då vi egentligen skulle börjat ;) Men vi fick extra rast (y) Sen idrott -.- Fast vi fick typ spela basket,bordsboll(?) eller fotboll... vi fick välja själva,jaao' Nu ska jag skriva den där jobbiga fantasy berättelsen -.-
Puss, vi hörs ;)




Tråkigt inlägg- men som jag brukar skylla på; har inget att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback