kan inte sova..

Vad heter du? - Sofia
Vart bor du? - Lite utanför Stockholm
Syskon? - 6 stycken..

Husdjur? - Mitt egna? en hund
Bor du hemma? yes

Senast
Kram - Becka
Du bråka med en kompis - ..
Du åt - A BANANA! DUN DUN DUN!
Du drack - Öhh...

Mode
Vad gör du om du ser världens snyggaste plagg - I'll bye it!
Vad är högsta priset du skulle kunna lägga för en tröja -Beror ju på
Högsta priset du skulle lägga på jeans - Beror oxå på ju..
Skulle du kunna köpa något begangnat - Haha, beror oxå på de me;)
Hur mycket spenderar du på kläder i månaden - 500, mist

Utseende

Använder du:
plattång - jao
hårspray - japp
hårmouse - no
Värmeskydd - yess
Fondation - ah
Puder - om jag råkar ta för mycket fondation, höhö
Rouge - nej
Mascara - japp
Eyeliner - ibland
Ögonskugga - på fester
Ögonfransböjare - sometimes

Har du:
sport
Gått på fotboll - ja
Gått på tennis - nej
Gått på simning - ja
Gått på hockey - nepp
Gått på balett - yes
Gått på gympa - tror det!
Gått på ridning - Nej, men min syrra "lärde" mig förut, hon/vi har ju 2 hästar :)
Gått på dans - göre nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback