Svar på frågestunden!

ebba bebba ;) <3 om Frågestund!:
vilkan klass går du i, a, b, c, d? B
tycker du fortfarande om justin bieber? Det finns en annan kille i mitt liv nu, Ulrik Munther <3
kan du fortsätta kolla min blogg om du nu inte redan gör de? ;) Såklart!
favorit ämne? Bild, trorja :)
oskuld? ;))))))) JAA!
när det är novemberlov vill du hitta på nått med mig då? Aa :D

Jossan A om Frågestund!:
Vad tycker du om mig? ♥♥  Gullegrisen då ^^ Jag älskar dig! Skulle vara svårt för mig om du inte fanns, så ja, jag älskar dig! <3 :D


Elise om Frågestund!:
Hur länge har du bloggat (totalt)? Oj.. Sen slutet av 2009, men är inte säker..
Hur många unika har du? Det beror på hur mycket jag uppdaterar..
Favorit färg? Rosa, blått, grönt, vitt, svart, lila :)
Top 3 på bloggar? Kan inte välja! :o
Vad tycker du om min blogg? Kollar sen ;)

Kram :)

M* om Frågestund!:
- vad fick dig att börja blogga? Jag läste mina kompisars bloggar och det verkade intressant så jag testade att göra några inlägg för att se om det va kul osv.. Och nu har det gått 2 år! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback