visste ni att..?

*varje gång jag skriver en status och länkar min blogg så får jag ca 60 mer läsare?
*igår var jag och Anna Friborg såhäääär nära på att träffa 1D, men vi gick till Ulriks lägenhet ist.
*jag har bra självförtroende, men har några komplex för mitt utseénde.
*i sommar ska jag till Göteborg!
*Det här året kommer bli bäst, för mig iaf.
*Jag har haft grönt, rosa, blått, och blont hår. Just nu är jag ginger..
*Jag vill ha läpp piercing, men vågar inte.
*Kort hår passar inte mig.. Tycker jag!
*Jag funderar på att ta bort bloggen..
*På Tisdag ska jag till Kanarieöarna!
*Min fjortisperiod va i ca..1 år?


Kommentarer
Postat av: mikaela

Snarare håller den fortfarande på

2012-02-14 @ 20:13:55
Postat av: miican

gick ni till Ulles lägenhet?! öppna han såg ni honom ;D??

2012-02-14 @ 20:14:22
Postat av: Linnea

Nänänänänä, ta inte bort bloggen! :o

2012-02-14 @ 20:17:09
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut lite bilder från din fjortis period? :)

2012-02-14 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback