La la la

Jag håller på att träna på att sjunga för att idag efter skolan så va jag på eftis till kl 4 . Jag va med mina vänner o två killar . Vi lekte idol.Det va roligt i början men sen va det tråkigt.Min kompis blev ledsen 2 gånger . Så jag började nästan gråta när jag titta och tänkte på hennne...
Aja , killarna va jurry , jag komm tvåa av 6 tjejer . Killarna va faktis ganska snälla det trodde jag inte att de skulle vara . De va inte snälla mot min kompis . Jag hade lusst att spöa upp dom då.
På min andra låt sa dom att jag va den bästa av alla hitils , sen på min sista sa dom att jag hade lite hackig röst och att det va fel låt för mig.Så det är nog därför jag inte komm etta och för att min andra kompis är jätte
jätte jätte bra på att sjunga.Hon är värkligen en begåvning. Ni skulle ha hört hennne . Det är nästan så att man börgar gråta. Faktis va alla bra om jag va jurry . Skulle jag göra så att alla kunde vinna:) Ses!
                                              //Kram Sofia


Kommentarer
Postat av: ida

å tack så mycket för att du skrev att jag sjunger bra love you like a friend kramisar ida

2009-11-10 @ 17:18:50
Postat av: carro-barro

Hej din blogg är jätte rolig men du dorde skriva lite mer många kramar din kommpis carro-barro

2009-11-18 @ 17:13:38
Postat av: Ida

Zöööt XD XD

2012-05-14 @ 20:06:36
URL: http://skitcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback