Länge sen XP

Hej... Jo för att jag inte har skrivit på bloggen är för att jag inte har orkat o så... Jaja! Just nu lyssnar jag på Justin Bieber (som vanligt) Och så e jag inne på msn och gsm^^ Ähh... Igår så shoppade jag och mamma i Skärholmen C och det var kuligt ^^ Vi köpte en grå tjocktröja , lila converse , svarta mjukis byxor , svart vår jacka och mer tror jag kommer inte ihåg ^^ Menmen igår så va det måndag(intressant?) Nejmen asså jag har inget att skriva om  . Men på påsklovet så va jag med Hanna2 gång , Ida 1 gång , Inte direkt varit med men iaf Ellinor 1 gång , Elina 1 gång , Mirna 1 gång . Sen så har jag varit i Stan...Shoppat...Motorcykel...Mamma...Dans...Kompisar...Kolmården...Sovit över...Simhallen...Dator...Gsm...Msn...Och det mästa!! Justin Bieber!!! Han e så bra^^ + i natt kunde jag inte sova så jag gick upp ur sängen hämta en penna(tuch,svart) från pappas rum och ritade på mina fönster det stog tex I <3 Justin Bieber , JB äger , Justin!! , Bieber , JDB , Justin Drew Bieber , Justin e bäst , JUSTIN , BIEBER , JB e bäst!! Ja...osv hihi . Fasst i morse så blev inte pappa så glad när han såg det ;P . Han fick tvätta fönsterna (igen) Haha det e inte första gången jag gjort det (hihi) Aja ses // Solsofia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback