Har varit med Ida,Ebba,Hanna och Carro idag :)

Det va superduper kuligt! Fast jag skulle ju hårförlänga mitt hår sen så kunde ju inte stanna.. Men vi har varit i centrum köpt grymt mkt godis! (elr inte som sist jag och Ida köpte då^^) Men aa..? Men vi har kollat på film ätit lunch(?) hoppat studsamma och tja.. Kommer inte på mer xD Men vi har varit med varanade sen typ 11 imorse till 6 ikväll.. :D

Här kommer lite bilder:


Vi fick dela på en supergod sluch(stavas?)


Vi cyklade hem till Ida :)


Asså... Titta mig xD


Ok.. Jag hade inte så mkt bilder då? :)


Men fick den här fina bilden från Carro:


Alla tjejer tsm<333 Miss u! Ses på Måndag alla :( Jag vill inte börja i skolan!!! :(



Kommentarer
Postat av: Josefin A

Fina bilder, gillar den sista ^^

2010-08-19 @ 10:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback