Hi! I´m Justin Bieber´s biggest fan! :D

Är med i en tävling på www.justindrewbieber.blogg.se :D (jätte bra blogg!)

1.Är redan medlem! :D

2.


3.Hmm.. Har drömt många men en ganska rolig :)   :"Jag och Justin bodde i ett jätte högt hus(asså jätte högt!) så vi fick åka his till varje våning xD Men jag visste inte hur man styrde hissen så han gjorde alltid det för min skull!" En annan: "Jag och min bästa vän va på en kryssning och då skulle Justin uppträda där sen när det va slut så sprang jag fram till honom och kramade honom! :) "


4.http://solsofia.blogg.se/2010/august/hi-i-m-justin-bieber-s-biggest-fan-d.html

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hoppas det går bra i tävlingen ^.^

2010-08-31 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback