1 DECEMBER!!!!

Idag är det ju första dec. jag vaknade, bläddradde till december i min Justin Bieber kalender :)
Sen gjorde jag i ordning mig till skolan, åkte till skolan va i skolan tills vi slutade.. Men när vi övade så brydde jag mig inte om att jag stod på scen och sjöng för alla i klassen så jag bara gav allt! Bra va? x) Sen iaf så gick jag hem med Ida, anonym^^ och Gustav. Det va kuligt :) Ska nog börja gå med dom mera.. :) <3
Iaf imorn är det soaré så ska jag sjunga för alla i klassen + deras familjer (nära och kära)..
LITE nervös men har ju gjort det förut? På söndag ska jag ha dansuppvisning och sen typ nästa vecka (?) så ska jag vara med i julstrul och sjunga för hela skolan (891-900)  !!
Trååkigt inlägg vet.. Asså jag skryter inte om min röst eller nått sånt, jag tycker jag låter hemsk. Men det e ändå sjunk att Eva tycker jag e bra på scen o jag kom med i julstrul.. för er som inte vet så är Julstrul en sak typ bara vissa i skolan kommer med i o sen uppträder för skolan :)
Aja nu ska jag hjälpa mamma till festen, dom kommer snart! :)
Mina syskon kan va lite irriterande.. Men måste man så måste man :S
Hejdå!

På badhuset för ganska länge sen<3


Kommentarer
Postat av: Ella Belieber Bieber

Hej sofia ( du vet nog vem jag är ) vad kul att du också kom med i julstrul :)

Men såklart undrar jag vart du har köpt din

"justin bieber<3" kalender :)

Loveyaah

I pray :)

Puss Ella Belieber Bieber

2010-12-01 @ 20:34:02
URL: http://alwaysbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback