(försent)Dag 07 - Min bästa vän

Ebba Funck heter min bästa vän. Vi har gått i samma klass i typ 2 år sen kände jag henne "på riktigt" och nu e vi bästisar. Vi började bråka(hehe) och hon sa "VI SOM NÄSTAN ÄR BÄSTISAR JUUU!!" Jag:"Men jag vill vara äkta bästisar" då blev vi sams (hahah xd ) Hon är en av få personer som jag verkligen litar på, och en av dem som jag älskar mest av allt på jorden. Men i 5:an så va vi jätte tajta o va med varandra så ofta som helst men nu har hon flyttat till Halmstad och jag liksom i Stockholm så vi träffas så ofta vi kan, alltså max 1 gång i månaden :(
När vi va på stan och leta efter Bieber, HAHAH så jäkla kul! x) Glömmer aldrig. Det gick såhär(det va typ för ett år sen) : Jag tjatade på pappa om att få träffa Justin Bieber och sa att alla fiock åka till stan själva, utom jag.. Men så fick jag till slut :) Kul va det också! Jag och Ebba åkte till stan och när vi va framma bah Ebba:Jahopp.. Vart ligger Grand Hotell nu då? Jag:Jag vet väll inte! Ebba: Men du sa ju att du visste! Jag: Jag sa bara att han e där..

Så det fick ta ett litet tag.. Och det sluta med att vi inte hitta (smarta?) x)








Alltid i mitt ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba <3

Älskar dig <333

2010-12-21 @ 21:59:49
URL: http://bebziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback